Nous sommes toujours à la recherche
de nouveaux talents pour renforcer notre équipe !
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CUSTOMER CARE OPERATOR – POLISH MARKET (PL/FR)
About Us and Our Project:
Fastback is a Belgian software developer and the newest member of the EAG Group (which, along with Carvago, has revolutionized the online car market).
Since 2013, we have been offering efficient and cost-effective solutions for car dealers and traders across Europe, helping them professionalize their trade-in, sales, and inventory management activities for used vehicles.
To support our growing client base, we are seeking a Customer Care Specialist to serve the Polish market!
As a Helpdesk Support Specialist at Fastback, you are the go-to contact for questions and issues related to our web applications and the transactions that arise from them.
Customer inquiries (in Polish and French) may come in via phone, chat, or email.
In this role, customer-friendliness is the key to success. Providing polite and accurate support is your priority. You ensure our clients receive professional assistance by offering feedback on solutions or keeping them informed of the progress of their queries.
What You’ll Do:
-
- Handle the users’ queries and problems and if necessary escalate technical queries in a clear and structured way to the IT team via system tool.
- Ask the right questions to fully understand certain issues, relying on your problem-solving mindset to find results.
- Internally dispatch and forward commercial requests, such as development quotes and training requests.
- Follow up with clients, manage inbound calls, and schedule commercial appointments.
- Create and update documentation, including procedures and FAQs.
- Maintain and enhance the knowledge base and FAQ repository.
- Proactively identify recurring incidents, contribute ideas to document these in the knowledge base (FAQs), and keep work-related documentation and procedures up-to-date. You focus on solutions, not problems.
- Master our applications to provide the best possible support to our clients.
- Handle possible invoicing issues
What You Need:
- Experience in an automotive dealership (sales or administrative sales support) is a plus.
- Strong customer service skills, demonstrating professionalism and loyalty.
- Excellent written and verbal communication skills in Polish, and can communicate fluently in French and English.
- A proactive, dynamic, and organized work style with a positive approach.
- Familiarity with Zendesk and Jira is a bonus.
- Solid IT skills and a quick learning ability for new systems.
What Awaits You:
- A professional team environment built on trust and mutual respect.
- Supportive colleagues offering comprehensive training and guidance.
- Observance of operating hours from 9 am to 5 pm
- Additional benefits:
- Meal vouchers .
- Eco-vouchers.
- group insurance
- Company Car
- Fuel Card
- Remote office 2 days a week
Location & Contract Details:
- Positions are available immediately.
- Full-time, permanent contract.
- Based in Floreffe
- Language Skills:
- Native-level Polish.
- B2-level French
- English (written and spoken).
Ready to join our team? Apply today and become a part of Fastback’s journey in reshaping the automotive industry!
Développeur PHP Symfony
À propos de nous et de notre projet :
Nous sommes une société belge qui propose des solutions logicielles aux concessionnaires et négociants automobiles en Europe, et le dernier membre du groupe EAG (avec Carvago, qui a révolutionné le marché automobile en ligne). Depuis 2013, Fastback offre des solutions efficaces et rentables pour professionnaliser tous les processus de reprise, de vente et de gestion des stocks de véhicules d’occasion.
Nous recherchons des développeurs PHP seniors et serions heureux que vous décidiez de nous rejoindre !
Notre équipe :
Nous avons 6 développeurs, 5 développeurs back-end, un développeur front-end et un manager qui travaillent dans nos bureaux à Floreffe. Vous ferez partie de cette petite équipe familiale d’experts.
Sur quoi travaillerez-vous ?
– Participer au développement de nouveaux services et à la mise en œuvre de nouvelles fonctionnalités dans le cadre d’un jeune projet.
– Coopérer à la formulation des exigences commerciales et participer à l’architecture logicielle.
– Migration des produits Fastback vers vers les nouvelles implémentation.
– Travailler à la maintenance des produits Fastback déjà en production.
Ce dont vous aurez besoin :
– Connaissance avancée de PHP 8, Symfony 6, PHPUnit, développement d’applications complexes. Langue française et anglaise communicative.
– Connaissance d’autres technologies telles que : Gitlab CI/CD, JIRA, base de données MySQL.
– Nous apprécions les connaissances en Javascript, React.js, ElasticSearch, Docker, Dot.js, sécurité web, Domain Driven Design, Kubernetes, AWS, AWS Aurora Serverless.
Ce qui vous attend ?
Travailler dans une équipe où vous trouverez un environnement professionnel basé sur la confiance et le respect de chacun. Des collègues qui se feront un plaisir de vous apprendre tout ce que vous devez savoir. Bénéficier d’horaires de travail flexibles.
Offre d’emploi :
Démarrage possible immédiatement sur place, en CDI
Type d’emploi : Temps plein, CDI
Avantages :
- Assurance vie
- Carte essence
- Chèques repas
- Éco-chèques
- Ordinateur de fonction
- Travail à domicile
- Voiture de société
Horaires :
- Lun-Ven
Expérience:
- PHP development: 3 ans (Requis)
Langue:
- Anglais (Requis)
Lieu du poste : Télétravail hybride (5150 Floreffe)
Sales Success Support FR/NL
Fastback is een Belgische softwareontwikkelaar en tevens het nieuwste lid van de EAG Groep (die samen met Carvago een revolutie teweegbracht in de online automarkt).
Sinds 2013 bieden wij efficiënte en kosteneffectieve oplossingen voor autodealers en handelaars binnen Europa, om hun activiteiten omtrent inruil, verkoop en voorraadbeheer van tweedehandsvoertuigen te professionaliseren
We zijn op zoek naar een Sales Success Support
Functieomschrijving:
Sales support assisteert de verkoopafdeling bij het opstellen van nieuwe contracten en het opvolgen van verlengingen. Hij/zij is een drijvende kracht achter alle prospectie-initiatieven in de Benelux. Hij/zij helpt de klantentevredenheid te verbeteren door opleidingsmateriaal te creëren.
Hoofdtaken:
1. Verkoopadministratie
Plannen, uitvoeren en opvolgen van offertes/projecten aanvaard via Team Leader
Optimaliseren van het gebruik van Team Leader
Analyseren van de verkoop per product en consultant (new business en lost business)
Dashboards maken en analyseren
Kansen voor klanten beheren
2. Klantrelaties en klanttevredenheid
De kwaliteit van de dienstverlening aan klanten meten
Met de hulp van een extern callcenter prospectiecampagnes opzetten in de Benelux-landen
Klanten opvolgen en terugwinnen
3. Ondersteuning van netwerktrainingen
Opzetten en produceren van online trainingsmateriaal voor klanten: FAQ’s, tutorials, gebruikershandleidingen, webinars, enz. in samenwerking met de Communications & Marketing Manager
Vereiste vaardigheden :
Commerciële training
Minstens 3 jaar ervaring in verkoopadministratie
Kennis van de automobielsector is een pluspunt
Uitstekende interpersoonlijke vaardigheden
Vermogen om te analyseren en samen te vatten
Goede beheersing van kantoorautomatisering en CRM tools
Creativiteit en initiatief
Kennis van het Nederlands is essentieel
Kennis van het Engels is een pluspunt
Persoonlijke eigenschappen :
Streng en georganiseerd
Autonoom en proactief
Dynamisch en gemotiveerd
Aanwervingsproces :
We hebben ons proces zo ontworpen dat het zowel voor jou als voor ons een goede match is, met duidelijke stappen die ons inzicht geven in jouw expertise en culturele fit.
- Introgesprek met HR om rol en carrière afstemming te bespreken.
- Career deep dive met Martin Dolanský, onze Business Development Manager, gericht op jouw ervaring en doelen.
- Evaluatie-enquête (10-20 minuten) voor extra inzichten.
- Afsluitend gesprek met Fabrice, onze CEO, om af te stemmen op cultuur en verwachtingen.
- Referentiecheck voor diepgaande inzichten.
Voordelen :
13e maand,
Flexibele werktijden
2 dagen/week op afstand
Bedrijfscomputer
Bedrijfswagen
Ecocheques
Pensioensparen
Tankkaart
Dienstverband: Voltijds, Vaste Jobs
Voordelen:
- Bedrijfswagen
- Ecocheques
- Elektronische maaltijdcheques
- Tankkaart
- Thuiswerkopties
Taal:
- Frans (Vereist)
- Nederlands (Vereist)
Werklocatie: Hybride telewerken in 5150 Floreffe